Oh, Pengikut Setiaku!!!

Wednesday, September 3, 2014

# 38 NOORAIHAS Yang Pemalas Kembali.


Assalamualaikum dan hai! i'm back for good!!! hari ini saya baru saja post new cervel. mungkin hasilnya tak seberapa tapi im trying my very best untuk membalas kerinduan pembaca2 yang teringin nak baca my next masterpiece.

Seperti yang pembaca2 sekalian tahu NOORAIHAS memang pemalas. Buat novel baru suku saja yang di postnya... Buat cervel setahun sekali...Tapi tolong maafkan saya ya. Saya tetap manusia biasa yang ada sisi buruknya.

seperti biasa saya bawakan sebuah aliran jalan cerita yang sesuka hati perut limpa saya. Harap sangat pembaca tak marah ya. Kalau nak komen yang pedas2 saya alu-alukan saja. Tak marah pun. pendapat manusia berbeza dan kadang2 mampu membuka mata dan minda waima sekejam dan tajam ayatnya sekalipun.

last but not least...doakan urusan saya dipermudahkan ya. Esok lusa in shaa ALLAH saya akan kembali bergelar pelajar di UiTM Shah Alam. Journalism and journalist in shaa ALLAH. Amin. Eh tolong doakan juga untuk adik saya yang sekarang berada di Universiti Malaysia Sabah. Dengan keadaan sabah yang tidak menentu, saya minta pembaca2 sekalian mendoakan keselamatan adik saya. Budi dan doa2 pembaca sekalian tidak akan saya lupakan. Terima kasih....

Salam sayang.

NOORAIHAS :)

3 comments:

Unknown said...

Buat selalu cerpen ya sis...
Insyaallah...

Unknown said...

Oh thank god! aku jugak berita cik penulis. rindu jugak nak baca entri baru. lepas rindu baca yang lama je ni sobsss!

Anonymous said...

Assalam cik penulis . , don't worry pasal adik awak . i am sabahan and now live at kota kinabalu for study .saya asal lahad datu . setakat ums , .dekat jer dari rumah saya . sabah sebenarnya ok jers ,.. .Jangan risau kay ..,.