Oh, Pengikut Setiaku!!!

Saturday, July 13, 2013

#22 Please Inspire Me


Assalamualaikum dan hai!

Hari ni saya baru post my new masterpiece. takdelah new sngat. lama jgaklah tersimpan dalam laptop cme bru hari ni nak kluarkn.

Kepada pembaca2 saya harap anda semua sudi meninggalkan komen2. tak kisahlah komen kritik ke atau komen membina ke, komen cakap suka cerpen ni ke asalkan komen lah. haha. because your comment inspired me to write more! hahah. anyway, saya harap anda comment tu sbb saya nak feedback dari anda semua so that saya tahu cara penulisan saya tu okay ke tak. nnt blh la saya improve lagi cara penulisan saya ni. :)

salam sayang, NOORAIHAS :)



4 comments:

Anonymous said...

cerpen awak gile best!!!sempoi,jln cerite menarik and sweet=D plg best adelah cerpen awak x skema,maksudnye x mengantuklah bile bace.keep up the good work!!

Nooraihas said...

Terima kasih sudi baca cerpen saya. Alhamdulilah. terus menyokong saya ya :)

salam sayang, NOORAIHAS

Anonymous said...

harap jgn biar laman sesawang ini bersawang kikiki...
keep it up
cerita sume best...
next N3 plisss

ain said...

Saya suka baca cerpen - cerpen sis.
Besttttt sangattttt. Paling saya suka Yakinlah cintaku.