Oh, Pengikut Setiaku!!!

Tuesday, December 17, 2013

#29 Poll dan E-cerpen?


Assalamualaikum dan hai!



Trophy Wife nampaknya mempunyai peminat sendiri. alhamdulillah...syukur. hampir2 saje saya ingat Siti Maryam akan dapat 'haters' sebab saya. hehehe...maklumlah masa nak create watak si Mary ni pun saya berbelah bahagi. takut orang tak dapat terima...si heroin pisau cukur!

anyhow...terima kasih pada yang sudi comment 'Trophy Wife'. it is greatly appreciated! korang semua memang sporting!

kepada yang membaca  saje pun terima kasih saya ucapkan. nanti2 free silalah tinggalkan komentar kamu ya! pada yang sudi tinggalkan komen kat poll dan chatbox  saya 'kamsahamnida'....eceh...bajet korea pulak kau!



baik....sekian dengan upacara 'terima kasih' kita, kat sini saya nak berkongsi satu cadangan tidak langsung yang saya dapat. tentang e-cerpen. somehow saya tak berapa clear dengan apa yang dia cuba katakan, tapi dapatlah juga tangkap satu dua point yang si dia cuba sampaikan. 

So, beginilah...saya memang tak berkeupayaan lagi nak menulis novel...tapi kalau ada yang berhasrat nak menyimpan karya karut marut tak seberapa saya ni atas dasar menghargai, saya tak kisah. malah berbesar hati. jadi, cadangan tidak langsung ini saya hargai. bukan atas dasar 'nak buat duit atas angin'.... rezeki kan ada di mana2. maka, tinggalkanlah komen anda tentang cadangan ini. saya terima apa sahaja jawapan. tidak tergugat hati saya jika ada yang katakan tidak pada cadangan ini. kerana....'aku menulis bukan kerna nama'( dalam intonasi lagu ye). hahaha...


salam sayang ;
NOORAIHAS :)

8 comments:

NuRul Aini said...

saye mint jgak cerpen trophy wife tu , kak.. buatlah cerpen lg.. sume cerpen da baca.. i love it .. gud job kak :D

Anonymous said...

Sokong e-novel! Walau hanya cerpen tp sy suka cerpen u. Sy rasa berbaloi baca.

Anonymous said...

Suka semuaaaa karya akak..!! :-):-):-):-)

Izzah Afifah (Facebook)

eyza said...

Keep it up!! Tahniah, awak sorg penulis yang berbakat!!

Anonymous said...

semua best, pls buat emini novel. hehe.. saya suka cerita ala dendam and jgn cliche dgn novel2 di luar sana :) nak buat e-cerpen pon boleh, kalau buat ebook yg boleh bg pengguna smartphone pon terbaekk, sbb sy pakai phone je.. hehe

Anonymous said...

Apa kata u try buat satu dulu..try tgk feedback mcm mna. I rasa ramai suka cerpen u. Tp baca pastu blah. I rasa mereka yg tau nilai hasil tgn u sure sokong.
-risya-

Unknown said...

Salam sis, rindu akan Cerpen sis... Harap sis uat Cerpen bnyak2 lagi ye... Uat lah Hero garang and Gangster, sya suka ♥... Hehehehehe, miss you
From : Ruunna Qizbal

Anonymous said...

U try buat satu dulu. u buat macam sis ana sofiya buat. Yang mana cerpen tu x boleh baca unless u pay to read. Sy ada beli kat sis ana sofiya. Macam dia, dia jual 5 cerpen=RM10.00. U try buat dulu.

-Eyza-