Oh, Pengikut Setiaku!!!

Tuesday, June 11, 2013

# 19 Lots of L.O.V.E

Assalamualaikum dan hai!

Maaf lama tak up date...tapi itu perkara biasa bila kita ditahun-tahun akhir pengajian dimana anda akan lebih busy dari biasa!

walau apa pun, saya masih 'berdedikasi' menulis dan menyiapkan karya yang seterusnya demi anda yang membaca cerpen dan 'cervel' saya. siapa tahu makna 'cervel' in shaa Allah saya akan masukkan nama dia dalam karya saya yang seterusnya. hehe

para pembaca...terima kasih sudi berkunjung dan menunggu entry terbaru dari blog saya yang tak seberapa ni. tanpa anda...saya masih boleh menulis. tapi saya mungkin penulis yang syok sendiri.

kepada Aliaa yang telah mencipta perkataan 'cervel' tu...thanks a lot ya! aku cilok sekejap. hujung tahun depan aku pulang balik. kihkihkih...

kepada Ela  si penulis...sila tumpu perhatian pada skrip untuk drama kita. awak penulis skrip saya tukang bancuh air je :p

lots of  love <3
NOORAIHAS 




3 comments:

Unknown said...

Finally!! Wahh lama gila tak update nih!!! Takpe-takpe, kita setia tunggu new entry dari cik penulis!

Anonymous said...

cepat2 update ye

Anonymous said...

xsbr tunggu nex entri