Oh, Pengikut Setiaku!!!

Saturday, June 13, 2015

# SORRYYYYY

Hai dan Assalamualaikum....

pembaca2 saya semua!

pertama sekali saya nak minta maaf sangat sebab dah lama tak update. saya sangat2 sibuk. Tak senang rupanya jadi pelajar kewartawanan ni. i need to rush in everything. saya tulis berita sampai dah tak ingat cara nak tulis cervel. tapi jangan risau in shaa allah ada je 'dessert' untuk awak2 semua yg sudi menunggu tapi saya tak boleh nak post skrg. sbb nooraihas kan sangat pentingkan kualiti dan kepuasan. (perasannn). jadi nak kata lama pun tak jugak nak kata cepat karang macam menipu awak2 semua. so tunggu yaa.

LOVE
NOORAIHAS :)

2 comments:

Unknown said...

Kak bila nk update smbungan yg seterusnya.. say rindu ni hehe, btw selamat berpuasa!

ain said...

Saya akan tunggu. Hehehe. Cant wait for the next cervels.
Chaiyokk sis :)